Stap 1
Meld je aan voor het Marktplein via de link: Marktplein Inhuur Utrecht. Je klikt daar vervolgens op ‘deelnemen’ rechtsonder in je scherm. Mocht je hier nog geen account hebben dan klik je hier eerst op nieuw. Maak hier kosteloos je account aan. Je krijgt direct een bevestiging zodra je bedrijfsregistratie is voltooid. Hierna heb je toegang tot het platform en kun je je aanmelden.
Stap 2
Log in en klik op Marktplein Gemeente Utrecht. Klik links in het menu op Goedkeuring aanmeldingen. Vul de vragenlijst in en upload het Uniform Europees Aanbestedingsdocument. Let op! Om toegang tot Marktplein te krijgen dient het Uniform Europees Aanbestedingsdocument op de laatste pagina ondertekend te zijn. Als het niet mogelijk is om dit digitaal te doen met Acrobat Adobe, is een natte handtekening ook geldig.
Stap 3
Dien je aanmelding in met de knop ‘Indienen’. Je ontvangt per email een automatische bevestiging van de indiening.
Stap 4
Gemeente Utrecht controleert je aanmelding. Je krijgt binnen tien werkdagen een toelatings- of afwijzingsbericht.
Stap 5
Na toelating ontvang je automatisch een uitnodiging als er een tender gepubliceerd wordt in een door jou geselecteerde categorie. Eerder gepubliceerde tenders zullen niet zichtbaar zijn. Neem contact op met recruitment via 030 2861175 of recruitment@utrecht.nl indien je wilt deelnemen aan een eerder gepubliceerde tender.